Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har adgang til mine kontaktoplysninger hos Punktum dk?

Tilbage til alle spørgsmål og svar

Hvis du ikke har adgang til den e-mailadresse eller telefonnummer, som er angivet på din profil, skal vi bede dig kontakte os for validering af dine oplysninger på anden vis i en ID-kontrol.

Du skal kontakte os via vores kontaktformular

Her vil vi bede om fremsendelse af nedenstående for at bekræfte tilhørsforhold til dit .dk-domænenavn.

OBS: Hvis du har adgang til dit telefonnummer som privatkunde eller som enkeltmandsvirksomhed, kan du ringe fra telefonnummeret til vores kundeservice på 33 64 60 60 og få ændret din mail på din profil.

 

Er du privatkunde?

Hvis dit .dk-domænenavn er registreret til dig privat, så vil du blive bedt om at fremsende følgende dokumentation:

1. Billedlegitimation (f.eks. pas eller kørekort)

2. Et billede taget af dig selv for nyligt (en selfie)

3. En forsyningsregning. Dette kan f.eks. være for gas, vand, el, varme eller dit telefonselskab. Vi godkender også dokumentation sendt fra din bank eller forsikring. Dokumentationen må max være 3 måneder gammel samt skal dit navn og adresse fremgå.

 

Er du erhvervskunde?

Hvis dit .dk-domænenavn er registreret til et CVR-nummer, så kan du få opdateret e-mailadressen på følgende måder:

Enten kan vi opdatere den ud fra oplysningerne på jeres CVR-nummer i CVR-registret VIRK, som skal være oplyst under jeres ”Udvidede virksomhedsoplysninger”. Her skal du kontakte os på 33 64 60 60, hvorefter vi kan rette den.

Og ellers vil du blive bedt om at fremsende følgende dokumentation:

1. En forsyningsregning med virksomhedens navn og adresse på. Dette kan f.eks. være for gas, vand, el, varme eller telefonselskab. Vi godkender også dokumentation sendt fra din bank eller forsikring. Dokumentationen må max være 3 måneder gammel.

2. To dokumenter fra to forskellige offentlige instanser. Dette kan f.eks. være et dokument fra skat og et registreringsbevis.

 

Er dit domænenavn forhandlerhåndteret?

Hvis dit domænenavn er forhandlerhåndteret, skal du i stedet kontakte din forhandler for opdatering af dine oplysninger hos Punktum dk.

Du kan læse mere om forhandlerhåndtering her